شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک - دانلود آهنگ کردی جدید
نویسنده
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی به نام بی کس

دانلود آهنگ بی کس محسن لرستانی



آهنگ جدید محسن لرستانی به نام بی کس

دانلود آهنگ با کیفیت 320


متن آهنگ جدید محسن لرستانی به نام بی کس

همه توی خواب نازو منم به فکر چشمای ناز اون

بیاد روزایی که من میرقصیدم هی باساز اون

نفس گیر ترین دقایق نتونست بمونه عاشق

بازم معرفت داشت بهونه نیاورد و روراست گفت اونو میخوام

ازم معذرت خواست و گفت خیلی مردی و شرمندتم اونو میخوام

به پهنای صورت براش گریه کردم غمو هدیه کردم به قلبم

براش قرض کردم براش نذر کردم  بمونه تا تسکین شه دردم

اگه   زیر چشام گود افتاد توی شهر چو افتاد که فلانی بی کس شد

  اگه دیدی غرورم له شد زندگیم مشکل شد چون زمونه برعکس شد

همیشه یه زخمی باهامه که هیچ وقت دیگه خوب نمیشه

کسی جات نمیاد چون اینقدر مثله تو محبوب نمیشه

چجوری تونستی نمونی تا من اشک نریزم

خدا دید که مردم تا گفتی خدافظ عزیزم

اگه زیر چشام گود افتاد توی شهر چو افتاد که فلانی بی کس شد ...

اگه دیدی غرورم له شد زندگیم مشکل شد چون زمونه برعکس شد


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
برای عضویت در کانال تلگرام >>>شباهنگ موزیک<<< کلیک کنید
< logo-samandehi