شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک - دانلود آهنگ کردی جدید
نویسنده
طبقه بندی موضوعی

دانلود دو مداحی کردی جدید مسعود جلیلیان به نام لالایی و علمدار

دو مداحی جدید مسعود جلیلیان به نام های لالایی و علمدار محرم 95



دو مداحی جدید مسعود جلیلیان به نام لالایی و علمدار

نظرات  (۲۵)

عالیه
عالیه
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۶ مریم شیرزادی ۱۲ساله
سلام اقای مسعود جلیلیان اهنگ های شما خیلی خوب بوده و من عاشق شما هستم لطفا پیام من را بخوانید 
اقای جلیلیان من عاشق اهنگ های شما هستم خیلی عالی هستید هم خودتون هم صداتون و هم اهنگاتون
۱۴ آذر ۹۵ ، ۰۱:۲۲ مهدی خرمی.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام داش مسعودناموسن ترکاندی دمتگرم ** ****** **** ***** ******* **** *********
سلام آقای مسعود جلیلیان واقعا صداتون تکه
دوستون دارم آقای مسعد جلیلیان آهنگ های شمابی نظیر هست
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۳ محمد رضایی
ایولا داری 
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۳ تنهای بی محتاج
اگه میشه لطف کنین اهنگ ۲ نیمه شو باصدای وحید حیدری رو بزارین تو سایت ممنون 
پاسخ:
سلام نداریم آهنگاشونو
داش مصعود دم آو خودا دیشه گرم 
خیلی عالی بود عشق منی

Vaghn Awliiiiih ,ds khosh drin eival😍😍
واقعااااااااااا عالییی 
عالیه آقامسعود
سلام آقا مسعود شما عالی هستین لطفا یه آهنگ به اسم پریا میسازین لطفا
اقا مسعود عشششششقی واقعا عاااااشقتم❤❤❤😍😍😍
اهنگات عالیه
سلام دمت گم
 
فداتشم مسعود خیلبیی قشنگ میخونی خدای آهنگ لکی😍
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۷:۰۳ خدایا دیوونتم
عالی وقعا صداتون خیلی قشنگه
۰۴ مهر ۹۶ ، ۲۳:۵۵ پرهام نور محمد
داداش مسعود دمت گرم 
داش مسعود آهنگات عالیه دمت گرم برا
عالی است
خواهش میکنم یه اهنگ به اسم فائزه بخوانید من عاشق اهنگ های شما هستم اهنگی برا اسم من وجود نداره حداقل شما یکی بخوانید ممنونم از اهنگای زیباتون

سلام آقا مسعود صدات تکه لطفا اگه میشه آهنگی به نام شیوا بخونید من کنگاوریم عاشق صداتم داداش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
برای عضویت در کانال تلگرام >>>شباهنگ موزیک<<< کلیک کنید
< logo-samandehi