شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک - دانلود آهنگ کردی جدید
نویسنده
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید فرشاد آزادی و میلاد راستاد به نام نکاه

فرشاد آزادی و میلاد راستاد - نکا



آهنگ جدید فرشاد آزادی و میلاد راستاد به نام نکاه

نظرات  (۱۸)

عالی عالی عالی

سلام من خیلی وقت منتظر این اهنگ بود چون خودم هم از طرف دارای اقای آزادی و اقای راستاد هستم به این دوبزرگوارها واقعا خسته نباشید میگم و امیدوارم بیشتر باهم همگاری کنن
وااااعی عااالیه دمش گرم
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۰ مهران پاشایی
سلام واقعا دمتون گرم خیلیییی عااالی بود ,حال کردم خدایی خسته نباشید امیدوارم که بیشتر با هم هماهنگی کنید و اهنگای بیشتری بخونید, دستون دارم
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۳ مهران پاشایی
سلام واقعا عالی بود دمتون گرم حال کردم خسته نباشید, امیدوارم که باهم اهنگ های بیشتری بخونید و همیشه پیروز و سربلند باشید دوستون دارم یا علی
عالی بود عالی 
عالی بود عالی .حیف که یکم زمان اهنگ کم بود
ععععاااللللیییییی💖💖💖

واقعا عالی بود 
ناموسن عالی❤❤❤❤
دمت گرم فرشاد گیان😙😙😙
دمت گرم فررررررشاد دمت گررررررررررم سالار خدا شیتدم
واقــــــــــــــــــــعا عــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــی عالـــــــــــــــــــــیه دمـــــــــــــــــتون گرم😍😍😍
سلام از فرشاد عزیز خیلی تشکر میکنم   برای این اهنگ زیباش البته همش زیباس  و اینم بگم میلاد اصن معلوم نیس چی میگه  ب زور  میخونه  فرشاد جان دوست دارم  من میخاستم  ی بار فرشاد حرف بزنم ک با بد رفتاری قطع کردن  تو دلم مونده
سلام من واقعا خوشم امد مخصوصا از صدای اقای فذشاد ازاذی دمت ن گرم اقای ازادی
عالییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییی عالیه با دردم یکیه اهنگتون واقا ممنونم
عالی بود

عالییییی مث همیشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
برای عضویت در کانال تلگرام >>>شباهنگ موزیک<<< کلیک کنید
< logo-samandehi