شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک - دانلود آهنگ کردی جدید
نویسنده
طبقه بندی موضوعی

دانلود آلبوم جدید فرشاد آزادی به نام لعنت

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ

نظرات  (۳۶)

ایول داری اهنگ لعنت وغریب بهترین اهنگ این ماه هست من گوش دادم
واقعا صدات قشنگه ایول بازم اهنگ جدید بخوان من بی صبرانه منتظرم موفق و سربلند باشی
واقعا صدات قشنگه ایول بازم اهنگ جدید بخوان من بی صبرانه منتظرم موفق و سربلند باشی
عالیه.دستتون درد نکنه
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۳۴ مهتاب و میلاد
ایول عالی بود
آهنگ هات خیییلی عالییین من ک خیییلی دوستشون دارم
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۱۶ مهران حیدری
داش خیلی قشنگن آهنگات واقعا صدات قشنگه 
بازم بخون داش منتظر کارای جدیدت هستم 
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۱۶ مهران حیدری
داش خیلی قشنگن آهنگات واقعا صدات قشنگه 
بازم بخون داش منتظر کارای جدیدت هستم 
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۱۶ مهران حیدری
داش خیلی قشنگن آهنگات واقعا صدات قشنگه 
بازم بخون داش منتظر کارای جدیدت هستم 
عالییییییییی حرف نداشتن
داداش آهنگهای که میخونی قشنگه ولی کلیپهای که اجرامیکنی همه یه جورن تنوع ندارن حرکات دستات راه رفتنات حتی صحنه هات باهم یکی هستن بعدمناظری که براکلیپ هات انتخاب میکنی خوب نیست غلامیاری هرکلیپی که اجرامیکنه بااون یکی فرق داره البته نظرمو گفتم وگرنه خودشمااستادهستید
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۱۸ علی یوسفوند
اصلا خوب نمیخونی بای
واقعا صداشون خیلی قشنگه
موفق باشید

عالیییییییییهههههههههه
عالللییییییییی خیلی خوب بود بی صبرانه منتظر اهنگ های بعدیتون هستم
عالی بود دمت گرم
خیلی عالیه
عالیییییییییییییییییییییییییییییی داش فرشاد
فرشاد گیان دست درد نکه برا.....وجدانا عالی خونی.....راسی یه چشته.....سعی بکه کلیپلت جیو یک نون.....تازه دی فریه ناراحتی.....تنه خدا....ارا خاطر مه....کمه شاد نشان بیه...ممنون
خوب بود حرف نداشت


افرین عشقم عالی بود
افرین عشقم عالی بود
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۵۱ فرشاد جووووووووووووووووووووووووووووووووون عششششششققققممممممم

توی دنیا روبگردی مثه عشقممممممممممم فرشاد جووووون پیدا نمیکی              فرشاد جون قیافتم منو کشته      واقعا خوشگلی                         صدات حرف نداره                                       
عالییییی بود داداش                           یه سوال از مدیر سایت ...........این مطلب هارو فرشاد میبینه
پاسخ:
سلام-نمیدونم-احتمالا ببینن
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۴۶ دیوت کرماشان
کوره دمت گرم داشی اراخونیند عالی خونی خدا پشت و پناهد مخصوصا  هلس اصغر افتخار کرماشانی ایولا ایولا
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۴۹ علی کرمانشاهی
 زنده باد کرد زنده باد هرچی کرمانشاهیه
سلام من کُرد نیستم ولی عاشق آهنگ های فرشاد آزادی ام...و ویدیوهایی ک بادوستان جمع میشدن ومیخوندن رو دیدم وصداشون کاملا طبیعی و مال خودشونه...وآقای محسن امیری رو هم کاملا میشناسمشون...اگه میشه بیاید تهران کنسرت بزارید...لطفا....طهرانی هاهم شمارو دوست دارن

ماعاشق شماییم...لطفا بیایید طهران
ایول عاشقتم
داشی دمت گرم با این آهنگ ساقیت
خیلی قشنگن میخونی
دمت گرم عالی بود
داداشی داداش
ممنون
باعرض سلام وخسته نباشید من کردنیستم ولی از آهنگ های شماواقعاخیلی خوشم میادودلم می خوادشماروببینم


داش فرشاد فقط خودت..دمت گرم با اون صدای زلال وقشنگت.آهنگهات همه معنادار و باحال..آقایی آقا 

سلام خوبی شما از همه هنر مند خیلی خوب استی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
برای عضویت در کانال تلگرام >>>شباهنگ موزیک<<< کلیک کنید
< logo-samandehi