شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی جدید,دانلود آهنگ کردی,دانلود موزیک کردی,آهنگ کردی شاد,دانلود آهنگ کردی غمگین,دانلود آهنگ جدید کردی,موزیک کردی,دانلود آهنگ فارسی,دانلود آهنگ جدید فارسی

شباهنگ موزیک - دانلود آهنگ کردی جدید
نویسنده
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام حال من

Download New Music By Siavash Ghamsari Called Hale Man

سیاوش قمصری - حال من


" متن آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام حال من "

کی مثل من دنیاش و داد  پای همین دیوونگیات

کی مثل وابستت تا حدی که میمیره برات

مگه میشه چشات و نخواست پیش تو غم غصه کجاست

پیش من تا اینجایی از من دوره تنهایی

باید بگی حرفای دلت و شاید

یکی اینجا دلتنگیش یه جوری کمتر شه

طاغت ندارم حتی واسه یه ساعت

تو نباشی حال من هی بد بدتر شه

باید بگی حرفای دلت و شاید

یکی اینجا دلتنگیش یه جوری کمتر شه

طاغت ندارم حتی واسه یه ساعت

تو نباشی حال من هی بد بدتر شه

♫♫♫♫♫♫

جای تو رو تو قلب من کی غیر تو پر می کنه

منو به جز اشکای تو چی می تونه دلخور کنه

تویی تو همه خاطره هام واسه اینه عزیزی برام

مگه غیر از عشق تو چی دارم من تو دنیا

باید بگی حرفای دلت و شاید

یکی اینجا دلتنگیش یه جوری کمتر شه

طاغت ندارم حتی واسه یه ساعت

تو نباشی حال من هی بد بدتر شه

باید بگی حرفای دلت و شاید

یکی اینجا دلتنگیش یه جوری کمتر شه

طاغت ندارم حتی واسه یه ساعت

تو نباشی حال من هی بد بدتر شه

♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام حال من


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
برای عضویت در کانال تلگرام >>>شباهنگ موزیک<<< کلیک کنید
< logo-samandehi